Dubtes i problemes en l'utilització dels TRACKS GPS

Tot els temes de bicicleta, globers, Pros, no cry, estàtiques, BTT, carretera...

Dubtes i problemes en l'utilització dels TRACKS GPS

EntradaAutor: mucatoche » dl. gen. 22, 2007 7:11 pm

En la web d'Alentorn podeu trobar els tracks GPS en dos formats, tant per a CompeGPS (*.TRK), com d'aquí a unes hores també el format de OZIExplorer (*.plt).

Si teniu qualsevol dubte o problema en l'utilització d'aquets fitxers, aquest es el vostre espai.

Salut!
mucatoche
emancipat tardaner

Entrades: 1795
Membre des de: dg. oct. 01, 2006 3:12 pm
Ubicació: Cal Angelus Trons

fitxers track

EntradaAutor: pere » ds. feb. 07, 2009 12:40 am

ei Mucato!
estic amb un company que ha tingut mes ganes de posar-se a investigar el tema gepeístic que jo.
Tenim un dubte: com és que els tracks que penjeu surten en uns numeratxos rarus? Que hem de fer per pasar-ho al format que té el nostre gps?
ale! ja parlarem. ia veure si pedaleiem algun dia
pere
ToneTi MaStEr

Entrades: 142
Membre des de: dl. març 12, 2007 8:44 pm

Re: fitxers track

EntradaAutor: sato » dl. feb. 09, 2009 1:23 pm

pere ha escrit:ei Mucato!
estic amb un company que ha tingut mes ganes de posar-se a investigar el tema gepeístic que jo.
Tenim un dubte: com és que els tracks que penjeu surten en uns numeratxos rarus? Que hem de fer per pasar-ho al format que té el nostre gps?

juas juas , un altre adicte a la tecnología, :D :D , conceptes tècnics abançats : "surten en uns numeratxos rarus" igual t'has descarregat la llista de la compra al gps ........... :shock: :shock:
sato
Contestador compulsiu

Entrades: 2365
Membre des de: dg. oct. 01, 2006 9:24 pm
Ubicació: cal brescó (vell)

Re: fitxers track

EntradaAutor: mucatoche » dl. feb. 09, 2009 2:54 pm

Ei Maestro, com esteu, feia temps que no sabiem res de valtros!

No heu de clicar directament damunt dels fitxers, heu de fer botó dret i "guardar fichero" o algo similar. Llavors des del vostre PC, executar el programa que GPS que tingueu...

Ja diràs, salut!

pere ha escrit:ei Mucato!
mucatoche
emancipat tardaner

Entrades: 1795
Membre des de: dg. oct. 01, 2006 3:12 pm
Ubicació: Cal Angelus Trons

EntradaAutor: pere » dt. feb. 10, 2009 8:15 pm

ho provarem i ja us direm alguna cosa.
que tal? m'han dit q estas una mica al dique seco? Nosaltres també estem mitg lesionadots, fins que no m'ho arreglin la cosa no va massa catòlica!
pere
ToneTi MaStEr

Entrades: 142
Membre des de: dl. març 12, 2007 8:44 pm

Torna a: Amb dos pedals

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants