Actualitat
ACTIVITATS
Club de Bitlles Bici en Ruta Campillo Escalada
Rutes. Proposta 26.

L'amic NOZONE ens fa arribar aquesta crònica::
L'enduraid 2007:
La ruta es comença desdel col·legi de Sallent. Just començar ens encarem a una autèntica pared que ens agafa en fred i fa estralls entre la gent... a continuació hi ha alguns kms de pista que transcorre entre horts, en contínua pujada amb algun petit descans. La pista es va transformant en camí i finalment en un senderillo per dins del bosc fins que de cop i volta ens trobem davant d'un tallafocs, la primera trialera del dia, hi ha alguns salts que es poden evitar per als menys agrosarats.

A continuacio toca pujar una mica més, poca cosa, per encarar-nos en una altra trialera i ho sento molt no m'enrecordo l'ordre però es un seguit de cami/trialera molt guapo inclós el tallafocs que em vaig saltar... però la variant que era una trialera amb pedres grans com a síndries i amb els cantons afilats... i a continuació moltes seqüències de pujadeta/trialera i de tota mena recordo especialment la principal característica: molta pendent i amb una bona rodera al mig xD.

També es fa un parell de vadeos per dos llits de torrents que en un d'ells es fa bastant compromés ja que el nivell d'aigua en algun punt ens pot fer quedar clavats a l'aigua amb el gozo i disfrute del resto xdd

Després planejarem una estona entre horts per tan d'encararnos a la segona pujada del dia (es considera pujada tots aquells trams que tinguin més de 2/3 km i per pista) que es fa una mica dureta per la seva pendent. Finalmenet ja quasi a dalt, farem un camí molt trencat en pujada on posarà en prova la potència de cada biker i la capacitat de sofriment. Segur que per aqui mig hi falta algo...

Llavors ens encararem a la zona de les passareles, etc etc, molt divertit, inclós una zona de zigzag i un sendero que es passa per sobre d'unes lloses de pedra on a l'esquerra hi ha un petit precipici... es un sendero subebaja que personalmenet vaig disfrutar molt.

Finalment pujarem una mica, poca cosa, fins a donar al mirador/repetidor de sallent on es veu el poble al fons... unes vistes peculiars i ens encarem a la última baixada del dia: primer una mica de sendero i finalment uns 200-300 metres d'escales amb els seus revolts.

c'est fini, així més o menys és la ruta, és a dir, lo que pica avall es fa per trialera i senderos, i lo que pica amaunt serà per senderos i/o pista, o sigui perfecte.

Ruta totalment recomanable com també les proteccions pel que pugui passar i els frens de la bici en bones condicions!

.- Km:28 km i 15 km
.- Temps total: ----
.- Desnivell acumulat:------
.- Ciclabilitat: dubtosa
.- Dificultat física: mitja
.- Dificultat tècnica:molt alta.